24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/wees-futureproof/l174c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
Wees futureproof!
Wees futureproof!

Wees futureproof!

23 februari 2017

Het einde van ISDN in Nederland wordt, ondanks het uitblijven van een officiële aankondiging, achter de schermen voorbereid. ISDN staat voor Integrated Services Digital Network en was destijds de opvolger van analoge telefonie (POTS).

Het zijn voornamelijk de bedrijven die nog bellen via ISDN en vaak gaan deze pas kritisch naar hun telefonie kijken als er iets verandert binnen de organisatie zoals bijvoorbeeld een verhuizing. Want waarom iets veranderen dat (nog) prima werkt?

Hierom: wil een organisatie echt profiteren van de mogelijkheden die virtualisatie met zich meebrengt, dan kan het niet om het omarmen van een volledige (cloud-)strategie voor hun ICT én communicatie heen. Het is daarom verstandig om nu te kijken naar een futureproof alternatief: VoIP (Voice over IP).

VoIP is geen rocket science meer, telefonie is de afgelopen 10 jaar volledig verschoven naar de IP systemen en kan inmiddels gezien worden als een ‘gewone’ bedrijfsapplicatie, net zoals email.

Gebruikers beschikken over alle functionaliteiten die je van een hoogwaardige telefooncentrale mag verwachten. Dankzij integratie van chat, sms en e-mail is zakelijke communicatie perfect geregeld en is professionele informatie gescheiden van privé informatie. Ook is het mogelijk om gegevens uit een CRM-pakket of Outlook te integreren dus dubbel invoeren van gegevens is verleden tijd. Deze CRM-telefonie/communicatie-integratie is de ‘next big thing’ in zakelijke communicatie.

Het lijkt nog ver weg, maar vooral bij de complexere situaties is het slim om nu al te informeren naar een goede leverancier als alternatief. Wij kennen onze klanten door en door en kunnen je daarom goed begeleiden en adviseren in de overstap naar VoIP.

Bron. Xelion / http://www.freepik.com/free-photos-vectors/background - Background vector created by Macrovector - Freepik.com

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro