24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/update-ios-niet-helemaal-probleemloos/l199c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
Update iOS niet helemaal probleemloos
Update iOS niet helemaal probleemloos

Update iOS niet helemaal probleemloos

2 mei 2016
De laatste update van iOS 9.3.2 blijkt niet voor alle gebruikers goed uit te pakken. Er zijn berichten dat verschillende iPad Pro-gebruikers problemen krijgen na het uitvoeren van de laatste iOS update. Voornamelijk gebruikers van de 9,7"- versie krijgen error 56 te zien en kunnen hun device niet meer starten.

De foutmelding vraagt of de iPad verbonden kan worden met iTunes, maar deze handeling schijnt bij een groot aantal gebruikers geen soelaas te bieden. Zelfs het opnieuw instellen van deze software heeft geen effect, zo vermelden verschillende bronnen.

De apparaten komen door de update in een zogenaamde boot loop terecht. Dit houdt in dat de devices steeds opnieuw blijven opstarten en dus niet meer bruikbaar zijn. Niet alle gebruikers ervaren deze problemen, er zijn ook meldingen van iPad Pro-gebruikers dat hun device nog wel functioneert na de update.

Apple heeft iOS 9.3.2 teruggetrokken voor bezitters van de 9,7 inch iPad Pro, omdat deze update voor problemen zorgt. De getroffen tablets zijn op dit moment niet gemakkelijk te herstellen. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Apple of dit bij ons aanmelden. De 12,9’’ tablet lijkt geen last te hebben van de bug.

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro