24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/terugroepactie-microsoft-surface-pro-netsnoeren/l208c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
Terugroepactie Microsoft Surface Pro-netsnoeren
Terugroepactie Microsoft Surface Pro-netsnoeren

Terugroepactie Microsoft Surface Pro-netsnoeren

21 januari 2016
Als je een Microsoft Surface Pro, Surface Pro 2 of Surface Pro 3 voor 15 juli 2015 heeft aangeschaft, dan mag je bij de fabrikant een nieuw netsnoer aanvragen. De oude snoeren zijn namelijk potentieel brandgevaarlijk.

Uit onderzoek is gebleken dat het deel van de kabel tussen de stekker voor in het stopcontact en het adapter-blok, in de loop der tijd kan beschadigen door bijvoorbeeld het snoer strak op te rollen waardoor het buigt. Hierdoor kan een draadbreuk of scheurtjes in de kabel ontstaan omdat de isolatie van de kabels beschadigd is waardoor de kabel oververhit kan raken.

Via deze website is het mogelijk om een vervangend netsnoer aan te vragen, deze zal dan binnen maximaal 6 werkdagen kosteloos worden bezorgd.

Is de Surface na 15 juli 2015 aangeschaft? Dan is het niet nodig om een nieuw snoer aan te vragen, Microsoft levert de tablet sindsdien met een ander snoer.

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro