24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/service-level-agreement/_446____NL
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Service Level Agreement

Zo leggen we de kwaliteit en continuïteitt van de dienstverlening vast

Dienstverlening zoals overeengekomen

In onze Service Level Agreement (SLA) worden de overeengekomen dienstverlening en afspraken vastgelegd. Om de kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening te garanderen, leggen we afspraken vast.

Een Service Level Agreement zien wij als waarborg voor een transparante en efficiënte dienstverlening

Er worden er afspraken gemaakt over de volgende onderdelen:

  • Beschrijving van de afgenomen diensten.
  • Serviceniveaus van de diensten.
  • Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden van de partijen.
  • Procedures met betrekking tot de communicatie tussen partijen.
  • Bereikbaarheid Servicedesk.
  • Beschikbaarheid.
  • Back-up en restore.
  • Incidentbeheer.

Afhankelijk van de wensen en eisen wordt de Service Level Agreement opgesteld. We nemen graag de opties door om te adviseren wat nodig is voor jullie organisatie. 

Meer informatie nodig?

Meer weten over onze SLA's? Neem dan contact op of kijk bij onze FAQ's.

Liever persoonlijk advies?

Neem dan even contact met ons op, we vertellen je graag meer.  

Contact opnemen

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro