24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/over-ons/klantenservice/klachtenafhandeling/_513____NL
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Klachtenafhandeling

Bij L'Unité draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met één van onze producten of onze diensten, dan horen wij dit graag.U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door een mail te sturen naar info@lunite.nl t.a.v. de afdeling Klantenservice waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan onze directie. Dit kan schriftelijk:

L'Unité Groep

t.a.v. Dhr. A. Colletta

Nijverheidsweg 18

1271 EA Huizen

Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

 

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro