24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/l-unite-monitoring-service/l116c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
L’Unité Monitoring Service
L’Unité Monitoring Service

L’Unité Monitoring Service

31 mei 2018

Misschien een dienst waarvan je niet direct op de hoogte bent, maar die wel heel erg makkelijk is nu we de vakantieperiode weer naderen: onze Monitoring Service (LMS). Met deze service houden we de IT omgeving non-stop in de gaten. Maar we monitoren niet alleen, we kunnen ook servers en werkplekken overnemen en problemen direct oplossen. Handig als de systeembeheerder er niet is.

Wat houdt het in?

Dankzij proactieve monitoring controleren we dagelijks de meest kritische beveiligingsfactoren, zoals:

  • het slagen van de back-up, de updates van uw virusscanners;
  • kwetsbaarheden in het besturingssysteem;
  • ongeautoriseerde indringers  en meer.

We monitoren of de Windows services functioneren en applicaties beschikbaar zijn en of opslag volumes toereikend zijn. Daarnaast checken we de beschikbaarheid van voldoende vrij systeemgeheugen, monitoren we de processor belasting en kijken we of er opmerkelijke eventlogs zijn.

Modules

Deze service is onderverdeeld in verschillende modules (met bijbehorende kosten). Afhankelijk van de module keuze kunnen wij ook servers en werkplekken gezond houden dankzij gecontroleerd patch & update management.

Hoe werkt het?

De monitoring van de server(s) vindt plaats met een interval van 5 minuten. De werkstations worden met een interval van 15 minuten gemonitord. Je ontvangt wekelijks een rapportage per mail waarin de status van de server(s) en/of werkstation(s) overzichtelijk beschreven staan.

Interesse in onze Monitoring Service? Neem contact met ons op en bel 035 – 75 11 910 of mail naar sales@lunite.nl. Hier lees je meer over ICT bescherming & beveiliging.

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro