24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/kpn-glasvezel-storing/l220c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
KPN Glasvezel storing
KPN Glasvezel storing

KPN Glasvezel storing

25 september 2015

Vanmorgen ontvingen wij bericht dat KPN is getroffen door een landelijke storing bij vast internet en telefonie. De telefonische helpdesk van KPN is slecht bereikbaar, waarschijnlijk door een landelijke storing. 

Je kan problemen ondervinden met internetten, e-mailen, bellen en/of pinnen door deze storing.
In een update van een afnemer van KPN krijgen wij door dat om 11:30 op locatie nog onderzoek plaatsvind naar het probleem. Zodra wij meer weten plaatsen wij dat hier. 

NOS plaatste ook een bericht over deze storing.

Update 12:30

KPN heeft aangegeven dat de storing verholpen is. Echter blijken zakelijke lijnen nog steeds down te zijn.

Update 12:45

KPN meldt dat de storing nog niet is verholpen. Het onderzoek is uitgebreid naar het KPN Ethernet netwerk.

Update 13:15

De oorzaak van de verstoring is achterhaald.
De eerste sessies herstellen zich.
Naar verwachting zal in de komende 15 minuten alle verbindingen actief zijn.


De storing zou opgelost moeten zijn. Mochten er nog problemen zijn, neem dan contact met ons op.

 

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro