Service Level Agreement
Zo leggen we de kwaliteit en continuïteitt van de dienstverlening vast
Dienstverlening zoals overeengekomen
In onze Service Level Agreement (SLA) worden de overeengekomen dienstverlening en afspraken vastgelegd. Om de kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening te garanderen, leggen we afspraken vast.
Een Service Level Agreement zien wij als waarborg voor een transparante en efficiënte dienstverlening
Er worden er afspraken gemaakt over de volgende onderdelen:
- Beschrijving van de afgenomen diensten.
- Serviceniveaus van de diensten.
- Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden van de partijen.
- Procedures met betrekking tot de communicatie tussen partijen.
- Bereikbaarheid Servicedesk.
- Beschikbaarheid.
- Back-up en restore.
- Incidentbeheer.
Afhankelijk van de wensen en eisen wordt de Service Level Agreement opgesteld. We nemen graag de opties door om te adviseren wat nodig is voor jullie organisatie.
Meer informatie nodig?
Meer weten over onze SLA's? Neem dan contact op of kijk bij onze FAQ's.
Liever persoonlijk advies?
Neem dan even contact met ons op, we vertellen je graag meer.