24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/ict-diensten-oplossingen/ict-beveiliging-bescherming/_473____NL
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

ICT bescherming en beveiliging

Vermijd onnodige risico's en bescherm je werkomgeving

Firewall

Wanneer je naar de tropen gaat, haal je een vaccinatie. Als je de deur uit gaat, doet je het slot er op. Onnodige risico’s wil je natuurlijk vermijden. Voor applicaties en om je data en klanten te bereiken heb je internet nodig. Internet wordt als vanzelfsprekend ervaren, maar bedenk je dan wel, als je ICT bescherming (zoals een Firewall) niet up-to-date is, bedrijfsgevoelige gegevens zo op straat liggen.

Het cliché 'voorkomen is beter dan genezen' is hier zeker van toepassing

Dit kan grote gevolgen hebben, zeker met het oog op Meldplicht Datalekken én per mei 2018 GDPR (AVG). Naast de beveiligingsfuncties van de routers en andere in het computernetwerk ingebouwde beveiliging, kun je gebruik maken van gecombineerde firewalls.

Antivirus & antispam

Een goed begin is snel gemaakt met een goede firewall en anti virus pakket. Hiermee voorkom je zo veel mogelijk verspreiding van virussen die bijvoorbeeld binnen komen via bijlages in een mail. We proberen hierin altijd de balans in antivirus en werkbaarheid te zoeken. Daarnaast zijn we alert op actuele bedreigingen en blijven wij zoeken naar middelen om deze te bestrijden. Mochten er toch zaken voorvallen waardoor je niet meer bij bestanden kan dan is het goed om te weten dat wanneer je gebruik maakt van backup, je deze kunt terugzetten.

Geavanceerd spamfilter

Wat ook veel voorkomt: een overspoeling van ongewenste mail. Een goede oplossing hiervoor is een geavanceerd spamfilter in de cloud. Deze is altijd actueel en wordt up to date gehouden door geavanceerde algoritmes. Ook jouw mailboxen kunnen we, als mail in de cloud bij ons afneemt, met dit filter uitrusten. Ook dit is een stuk ICT bescherming. 

Monitoring Service

Remote monitoring

Met proactieve remote monitoring controleren we dagelijks de meest kritische beveiligingsfactoren, zoals het slagen van de back-up, de updates van uw virusscanners en firewalls, kwetsbaarheden in het besturingssysteem, ongeautoriseerde indringers en meer. Dit betekent meer overzicht voor ons en minder zorgen voor jouw organisatie.

Patch & Update management

Optioneel houden we ook de servers en werkplekken gezond door gecontroleerd patch & update management. Wekelijks worden er rapportages per e-mail verstuurd, waarin in je één overzicht de status kan bekijken. Servers monitoren we met een interval van 5 minuten en werkstations met een interval van 15 minuten. 

Het cliché 'voorkomen is beter dan genezen' is hier zeker van toepassing. Vraag ons gerust om advies over ICT bescherming en veiligheid, we staan graag voor je klaar. Laat bijvoorbeeld een keer een ICT Scan uitvoeren. 

 

IP verkeer wereldwijd

Meer informatie nodig?

Meer weten over onze monitoring of antispam services? Neem dan contact op of kijk bij onze FAQ's.

Liever persoonlijk advies?

Neem dan even contact met ons op, we vertellen je graag meer.  

Contact opnemen

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro