24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/faq-s/algemene-ict-vragen-faq/_501____NL
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Wat is ‘on premise’?

On Premise is niets anders dan de Engelse en in ICT gebruikelijke term om aan te geven dat een organisatie de automatisering op een eigen locatie heeft. dus in eigen beheer of gedeeltelijk met ondersteuning van een ICT partner. In de ‘oude’ vorm (servers, netwerk, computers en software) is dit een bekend fenomeen.

Hoe professionaliseer ik mijn ICT?

Zoals we met alles doen: als eenheid. Over het algemeen geldt dat ICT steeds ingewikkelder wordt en een steeds prominentere rol voor organisaties speelt. Een moderne organisatie kan niet zonder goede ICT.

Dit stelt logischerwijs hoge eisen aan een ICT landschap. We kunnen alle kanten op om ICT te professionaliseren en/of te ondersteunen, er zijn zo veel verschillende ontwikkelingen! We nemen graag de opties door om te bepalen welke van deze ontwikkelingen interessant kunnen zijn voor jullie organisatie.

Wat is een Virtual ICT manager?

Kleinere bedrijven kunnen zich niet altijd een ICT-manager veroorloven. De grotere bedrijven hebben er misschien wel een, maar deze heeft vaak behoefte aan een sparringpartner. Die ondersteuning willen we graag bieden in de vorm van virtual ICT-management. We stellen een ICT-manager ter beschikking die periodiek met de organisatie om de tafel gaat zitten om de toekomstplannen te bespreken en dan met name de consequenties van deze plannen voor de ICT. Zo kan jullie organisatie optimaal gebruik maken van kennis en kunde.

De duur en samenstelling is flexibel. Of het nu om een project, ziekte, verlof of vervanging eigen personeel of zolang de druk op de ICT afdeling te hoog is, zoals bijvoorbeeld tijdens de vakantieperiode, alles is mogelijk. De medewerkers die ingezet worden zijn in vaste dienst bij ons, zijn volledig gecertificeerd en werken continu aan het up-to-date houden van hun kennis en expertises.

Ik wil mijn werkplekken vernieuwen, hoe kies ik de juiste devices?

Ons advies is: laat je goed adviseren over wat wel en niet nodig is, met een blik op de toekomst. Een ondernemer is eigenlijk altijd met de toekomst bezig; ‘hoe gaat mijn onderneming eruit zien?’ Uitbreiden of juist inkrimpen, innovatie; veel strategische beslissingen hebben consequenties voor de ICT-structuur van de onderneming. Als daar niet over na wordt gedacht, moeten er uiteindelijk ad hoc beslissingen worden genomen. Snel handelen betekent vaak ook dat er fouten kunnen worden gemaakt, verkeerde beslissingen worden genomen en dat niet voldoende wordt nagedacht over toekomstige (ICT-)ontwikkelingen. Maar bijna nog belangrijker: vaak is er ook geen ICT-budget vastgesteld, waardoor alles wat er aan ICT moet gebeuren al op voorhand ‘boven budget’ is. En soms vergeet men dat lease ook een optie bij ons is.

Er is geen standaard maatstaf om te bepalen welk type device het beste bij een organisatie past. Samen kijken we naar gebruikerswensen en budget om te bepalen welke devices bij de organisatie passen.

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro