24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

https://www.lunite.nl/donkere-wolken-boven-microsoft-azure-cloud/l193c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
Donkere wolken boven Microsoft Azure cloud?
Donkere wolken boven Microsoft Azure cloud?

Donkere wolken boven Microsoft Azure cloud?

31 augustus 2016

Microsoft heeft de gebruikers van Azure duidelijk gemaakt dat het gebruik van de Azure cloud niet betekent dat Microsoft automatisch verantwoordelijkheid is voor de beveiliging. Volgens Microsoft valt de beveiliging van het gebruikte besturingssysteem, toepassingen, netwerkconfiguratie, clients, data en de identiteit onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Het komt er dus hoogstwaarschijnlijk op neer dat de alle beveiliging (gerelateerd met IT bij de organisatie van de klant, on premise) ook voor rekening van de klant komt. 

Alleen bij gebruik van Azure Infrastructure-, Platform of Software as a Service verschuiven er wat verantwoordelijkheden naar Microsoft en dit zorgt natuurlijk voor de nodige vraagtekens bij de gebruikers.

http://www.freepik.com/free-photos-vectors/background - Background vector created by Iconicbestiary - Freepik.com

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro