https://www.lunite.nl/diensten/ondersteuning/_423____NL
Direct hulp? Helpdesk:
035 - 75 11 920
 

 

 

Support L'Unité Services

 

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Aanmelden incidenten tijdens kantooruren

Het aanmelden van een incident bij onze support kan telefonisch via 035-75 11 920 of via de website. 

Aanmelden incident buiten kantooruren

Dit kan telefonisch via 035-75 11 920, er wordt dan doorverbonden met onze 24/7 support dienst. Mocht je nog geen gebruik maken van onze 24/7 support overeenkomst maar is onze 24/7 support dienst toch nodig, dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief. Natuurlijk kan een incident ook aangemeldt worden via de website, de melding zal dan de volgende werkdag zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Remote support

Een supportmedewerker zal vragen om te klikken op onderstaande button. Met deze software kunnen we het systeem op afstand overnemen en indien mogelijk het incident remote oplossen. Let op, terwijl we de handelingen uitvoeren kun je het systeem zelf tijdelijk niet gebruiken. 

 

Klik op onderstaande button en volg de instructies.

 

Teamviewer Support


Online helpdesk

Check internetsnelheid

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro