https://www.lunite.nl/diensten/ondersteuning/_423____NL
Direct hulp? Helpdesk:
035 - 75 11 920
 

 

 

Support L'Unité Services

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar u ook bent, altijd in de buurt.

Onze eerstelijns ondersteuning is zo nodig 24x7 bereikbaar. L'Unité beschikt over diverse supportmedewerkers, welke dagelijks klaar staan om u zowel remote als op locatie te ondersteunen bij uw vragen en incidenten. Tijdens kantooruren is onze Servicedesk altijd bereikbaar om uw vragen en incidenten zo mogelijk direct telefonisch en/of remote te verhelpen.

Incident aanmelden

Het aanmelden van een incident kan telefonisch of via de website. Voor telefonische melding kunt u naar ons nummer 035-7511920 bellen, Buiten kantoortijden kunt u uw incident melden via hetzelfde nummer bij onze 24/7 support dienst. Indien u geen 24/7 support overeenkomst heeft en u wenst toch gebruik te maken van onze 24/7 support dienst, dan dient u rekening te houden met een start tarief. Meldt u buiten kantooruren een incident aan via de website, dan zal de melding de volgende werkdag in behandeling worden genomen.

Remote support

De supportmedewerker zal u vragen te klikken op één van onderstaande buttons. Met deze software kunnen wij uw systeem op afstand overnemen en kunnen wij, indien op afstand mogelijk, uw incident oplossen. Terwijl de medewerker handelingen uitvoert kunt u het systeem tijdelijk niet gebruiken. Wij streven ernaar u op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rondom het oplossen van uw incident.

De medewerkers van onze Support afdeling kunnen u verzoeken op een onderstaand icoon te klikken en de instructies te volgen.

Teamviewer Support

 


Online helpdesk

Check internetsnelheid

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro