https://www.lunite.nl/diensten/managed-services/_470____NL
Direct hulp? Helpdesk:
035 - 75 11 920
 

 

 

Managed Services

 

Onder Managed Services verstaan wij eigenlijk alle diensten die flexibel ingezet kunnen worden. Dit kan periodiek support op afstand zijn, maar ook ingepland systeembeheer op locatie, implementatie, detachering of projectleiding. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning bij migraties of een project manager die schakelt met derde partijen. Managed Services staat bij ons voor ontzorging. 

Detachering

Een ander onderdeel van onze Managed Services is detachering. Onze consultants worden ook ingezet voor ondersteunings- en/of vervangingstrajecten met een flexibele duur en samenstelling. Of het nu om een project, ziekte, verlof of vervanging eigen personeel of zolang de druk op de ICT afdeling te hoog is, zoals bijvoorbeeld tijdens de vakantieperiode, alles is mogelijk. De medewerkers die ingezet worden zijn in vaste dienst bij ons, zijn volledig gecertificeerd en houden hun kennisniveau en expertises continue up-to-date.

Consultancy

Onze consultants hebben een breed én diep kennisniveau en zijn hier door in staat om (met name Microsoft) netwerken inclusief alle componenten, zoals Exchange, Terminal en SQL server, op professionele wijze te implementeren, zodat de stabiliteit en wereldwijde beschikbaarheid van jouw netwerk gewaarborgd kan worden.

Ook voor installatie van hard- en software kun je bij ons terecht. Configuratie van servers, pc's, routers, firewalls en andere randapparatuur vallen dus ook onder onze Managed Services.

Implementatie op maat

Een soepel verloop van een implementatie project kan alleen als we alle afspraken goed vastleggen en naleven. Hiervoor gebruiken we een implementatieplan. Dit plan beschrijft de leveranties en diensten van alle betrokken partijen en de afspraken hieromtrent. Zo wordt duidelijk wat van wie en wanneer verwacht wordt, waarbij wij centraal de aansturing verzorgen. Uit ervaring blijkt dat dit voor alle partijen een prettige manier van werken is en het project tot een succes maakt!

Projectleiding

We leveren dus optioneel projectleiding samen met een implementatieplan. Vooral bij implementaties waar meerdere partijen betrokken zijn, adviseren wij gebruik te maken van projectleiding als Managed Services dienst. 

Documentatie

Op het moment van afronding van een project (indien we geen Network Maintenance doen), ontvang je een Document van Oplevering. Dit document beschrijft de overdracht van verantwoording ten aanzien van de kritische apparatuur en software, zoals bijvoorbeeld de verantwoording voor de back-up en kritische updates.

 

 

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro