Tracking cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

Menu
https://www.lunite.nl/coronavirus-covid-19/l265c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
Coronavirus (COVID-19)
Coronavirus (COVID-19)

Coronavirus (COVID-19)

Hiermee informeren wij je graag eerst over onze handelswijze inzake het coronavirus. Donderdagmiddag 12 maart jl. zijn tijdens een persconferentie nieuwe maatregelen bekend gemaakt. Uiteraard volgen wij alle berichtgevingen rondom het coronavirus nauwgezet en volgen de adviezen van o.a. het RIVM op.

Bedrijfsvoering

Onze bedrijfsvoering vindt plaats vanuit ons kantoor in Huizen, maar ook veel van onze medewerkers reizen vanaf huis naar onze relaties. Indien onze locatie in Huizen niet meer beschikbaar is, zullen de werkzaamheden ongestoord vanuit andere locaties voortgezet worden.

Verzoek aan medewerkers

Daarnaast hebben wij al onze collega’s verzocht om direct contact met de huisarts (en uiteraard leidinggevende) op te nemen op het moment dat er symptonen optreden welke kunnen wijzen op besmetting met het coronavirus. Mocht dit het geval zijn, zal de medewerker vanaf dat moment uitsluitend vanuit huis werken. Uiteraard beschikken wij over een beveiligde toegang tot de infrastructuur van zowel onze eigen omgeving als die van onze relaties.

Besmetting?

Indien er binnen de L’Unité Groep sprake van een besmetting is, dan zullen wij je hierover informeren. Als het coronavirus binnen jouw organisatie uitbreekt, verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Onsite afspraken kunnen dan omgezet worden naar bijv. telefonische afspraken en de werkzaamheden zullen (waar mogelijk) remote uitgevoerd worden.

Thuiswerkvoorzieningen regelen?

Vanuit het RIVM/de overheid is een advies uitgebracht om (bij verkoudheidsverschijnselen) thuis te werken. Mocht je nog niet over de juiste thuiswerkvoorzieningen beschikken, neem dan even contact met ons op. Dit geldt uiteraard ook voor VoIP-oplossingen met een conference call (video)-mogelijkheid. Wij helpen je graag, zodat je bedrijfsvoering (zoveel mogelijk) gewaarborgd blijft.

Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro