Wat kies jij?

Door het Coronavirus (Covid-19) zijn we begin maart massaal gaan thuiswerken. Uiteraard hebben wij zelf onze bedrijfsvoering meteen aangepast en je destijds hierover geïnformeerd.

Interne aanpassingen

Daarnaast zijn we direct voor onze klanten aan de slag gegaan: verruiming van de werktijden van een aantal afdelingen, het leveren van hardware voor thuiswerkers (laptops, webcams etc) en extra ondersteuning door onze collega’s van de helpdesk. Ook hebben we goed op ‘security’ gelet en bijv. bij meerdere relaties duo-authenticatie geactiveerd.

Veel begrip, waarvoor dank

De eerste weken waren best hectisch, maar we zijn er toch ook wel trots op dat deze goed verlopen zijn. Van een aantal relaties hebben we hierover zelfs een goede en positieve terugkoppeling gekregen. Bedankt! Ook dank voor je begrip als je soms even moest wachten tijdens de enorme drukte!

Het nieuwe normaal

Het is niet aan ons om over ‘het nieuwe normaal’ te spreken. Want wat is het nieuwe normaal? Daarover kunnen wij dus geen uitspraak doen.

Wel zien we dat thuiswerken heel goed gaat, continuïteit gewaarborgd is (denk ook aan risicospreiding) en een hoop voordelen met zich meebrengt (reistijd en bijbehorende kosten, bezetting kantoren etc.). We kunnen ons dan ook voorstellen dat er in de toekomst veel meer voor een combinatie van thuiswerken en op kantoor werken gekozen zal worden. En wij blijven je daarbij graag helpen! Bel ons dan even, wij adviseren je graag.