Tracking cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
24/7 Support

24/7 Support

Direct hulp? Bel 035 - 75 11 920

Als IT-professional met een landelijke dekking zijn we, waar je ook bent, altijd in de buurt. Onze supportmedewerkers staan dagelijks klaar om organisaties zowel remote als op locatie te ondersteunen bij vragen en/of incidenten. Onze eerstelijns support is zo nodig ook 24x7 bereikbaar.

Indien er geen contract is afgesloten dan moet er rekening gehouden worden met een start tarief


Bel 035 - 75 11 920

Start hulp op afstand (TeamViewer)

Menu
https://www.lunite.nl/bereikbaarheid-l-unite-en-tijdelijke-thuiswerkoplossingen/l267c6
Direct hulp nodig? Bel 035 - 75 11 920

Direct hulp? Helpdesk

035 - 75 11 920
 

Terug naar alle berichten
Bereikbaarheid L’Unité en (tijdelijke) thuiswerkoplossingen
Bereikbaarheid L’Unité en (tijdelijke) thuiswerkoplossingen

Bereikbaarheid L’Unité en (tijdelijke) thuiswerkoplossingen

Vrijdag jl. hebben wij je geïnformeerd over onze bedrijfsvoering. Uiteraard zijn wij ondertussen niet afwachtend geweest en zijn tijdens het weekend de nodige voorzorgsmaatregelen bepaald en doorgevoerd en daardoor onze dienstverlening voor dit moment volledig gewaarborgd.

Nog even kort op een rijtje:

  • Wij werken zoveel mogelijk thuis om zo verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken. Veel van onze werkzaamheden kunnen telefonisch/remote uitgevoerd worden, zodat je als gebruiker op onze hulp kunt rekenen zoals je gewend bent;
  • Op kantoor is een minimale bezetting aanwezig;
  • Als wij wel op locatie bij onze relaties komen, volgen wij de richtlijnen van het RIVM én die van onze relaties;
  • Wij vragen je ons kantoorpand te Huizen alleen te bezoeken op afspraak;
  • Voordat wij een levering doen, nemen wij contact met je op. Zelf kan je aangeven of onze logistiek medewerker mag leveren en onder welke afspraken;
  • Om het risico op storingen zoveel mogelijk te beperken, worden (waar mogelijk) software releases en changes aan infrastructuur tot een later tijdstip uitgesteld. Kritische patches en updates worden uiteraard wel uitgevoerd. Vanzelfsprekend monitoren wij ook nauwlettend;
  • Zoals altijd: wij zijn gewoon 24x7 bereikbaar! (035 – 75 11 920)

Vragen?

Wij blijven de ontwikkelingen constant in de gaten houden en zullen e.e.a. aanpassen waar en wanneer dit nodig is om bij te dragen aan de continuïteit van jouw en onze bedrijfsvoering. Mocht je vragen hebben of willen overleggen, neem dan tijdens kantoortijden contact met ons op: 035 – 75 11 900.

RIVM

Op de website van het RIVM is de laatste informatie beschikbaar, welke voor ons sowieso leidend is. https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19

Tijdelijke) thuiswerkoplossingen

Heb je nog geen thuiswerkoplossing of wil je dit uitbreiden? Neem even contact met ons op.

  • Aanschaf / huur van PC’s en laptop’s;
  • Verhoging bandbreedte;
  • Leveren van 4G-oplossingen;
  • Remote-/thuiswerkmogelijkheden;
  • Telefonie (VoIP) met conference (video) mogelijkheid.

Waar mogelijk kunnen wij bovenstaande tijdelijk faciliteren. Wij wensen iedereen sterkte in deze periode toe, maar vooral gezondheid of herstel.



Animana Unit4 Business Software Haaglanden CAS CISCO citrix HP DELL Apple IBM Juniper Routit microsoft Trend Micro